FAQ Bezorging - Veelgestelde vragen

Klantenservice

Telefoon: 085-8770251

E-mail: gt@henryii.nl

Chatten: gebruik de chatfunctie rechtsonder in beeld

Frequently Asked Questions

Wij proberen alle bestellingen binnen
enkele werkdagen te bezorgen. Producten die op voorraad zijn, kunnen
meestal binnen een werkdag worden bezorgd. Voor bezorgingen in het
buitenland kan de levertijd oplopen.

Wij leveren vooral naar Nederland, maar
ook bestellingen uit andere EU-landen nemen wij aan. Houd dan wel
rekening met hogere bezorgkosten en langere levertijd.

De bezorgkosten worden berekend op basis
van de grootte van de bestelling, afstand en spoed. De exacte
bezorgkosten worden getoond, nadat je je adres hebt ingevuld op de
bestelpagina.

Het is mogelijk je bestelling bij ons af
te halen. Op deze manier hoef je sowieso geen bezorgkosten te betalen.
Ophalen is mogelijk van dinsdag t/m zaterdag tussen 11:00 en 18:00 op
Westduinweg 193, Den Haag.

Is je pakket niet op het aangekondigde
tijdstip bezorgd? Mogelijk heeft de bezorging vertraging opgelopen, of
is je pakket zoek geraakt. Dit kan bij pakketbezorgers als PostNL
gebeuren tijdens drukke periodes. Soms komt het alsnog goed binnen
enkele werkdagen. Als je contact opneemt met de klantenservice, dan
zoeken wij het voor je uit. Dit kan via de chat of per telefoon en
e-mail.

Wanneer er problemen zijn met de inhoud
van je pakket, zullen we er alles aan doen om dit goed te maken. Als dit
aan de hand is, kan je met ons chatten, bellen of e-mailen. We zullen
de fout dan voor je herstellen. NB: neem zo snel mogelijk na ontvangst van je bestelling contact met ons op.